ÁSZF

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak,
figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az
esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és
kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra,
kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza,
magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan
felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
 Üzemeltetői adatok, információk
 Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
 A kínált termékek kategória besorolása
 Rendelési információk ismertetése
 A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
 Rendelés lépéseinek bemutatása
 A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
 Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
 Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
 Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
 A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
 Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
 Adatkezelési nyilatkozat
 Jogorvoslati lehetőségek
 Egyéb rendelkezések, információk
 Elállási/felmondási nyilatkozatminta
1. Üzemeltetői adatok, információk
Cégnév: Bella Fleur Kft.
Székhely: 3530 Miskolc, Szendrey utca 8.
Panaszkezelés cím: 3530 Miskolc, Szendrey utca 8.
Adószám: 13238786-2-05
Cégjegyzék szám: 05-09-011138
Adatvédelmi nyilvántartási szám: .
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Miskolci Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus levelezési cím: 
Telefonos elérhetőség: +36 70
Személyes átvételei lehetőség: 3526 Miskolc Bajcsy Zs. u. 2-4 (Szinvapark
földszint,Flores Virágüzlet)
Megrendelések feldolgozása munkanapokon történik: 9-17 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-2 munkanap
Webáruház domain: https://flores.hu/
Tárhelyszolgáltató: HostGator (http://www.hostgator.com/)
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A Flores Virágüzletben vágott és cserepes virágok, valamint kísérő ajándékok közül
választhatnak vásárlóink. A kínált termékek megrendelése történhet webáruházunkon

keresztül elektronikus formában vagy személyesen. A termékek üzletünkben
nyitvatartási idő alatt személyesen is átvehetőek, vagy kérés esetén kiszállítjuk a
megrendeléskor megadott szállítási címre.
3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
 Ajándék virágdoboz
 Ajándékcsokrok
 Ajándékkosár
 Cserepes virág
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben
előírt áfát, azonban a házhoz szállítás díját, valamint az egyéb, a képen látható ‘tároló
edény’ (váza, kaspó) díját nem, ha és amennyiben az külön a leírásban nincsen
feltüntetve. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
4. Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben vásárlás során regisztrálni
szeretne, adatai megadásakor pipálja be a „Fiók létrehozása?” lehetőséget. Fontos,
hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen megrendelése a megadott adatok
alapján kerül számlázásra, illetve szállításra. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania,
későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul
megadott e-mail cím esetén a megrendelés beérkezéséről szóló igazolást nem tudjuk
kézbesíteni. Amennyiben a visszaigazolást beérkezett üzenetek mappában nem találja
ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappát is. Hibásan megadott telefonszám esetén
nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott
kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Egy leadott rendeléshez/vásárláshoz csak 1 db cím adható meg a szállításhoz.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása a Flores Virágüzlet nyitvatartási idejében történik:
Hétfő – Szombat: 9:00-19:00
Vasárnap: 9:00-17:00
Ünnepnap: 9:00-14:00
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a
megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelésének leadása a munkaidő lejárta
után történik, úgy annak feldolgozására az azt követő napon kerül sor.
Cégünk minden esetben automatikus e-mailben visszaigazolja, hogy a rendelés
felvétele megtörtént. A szállítás nyitvatartási időben történik. A megrendeléskor
igyekszünk minden igényt kielégíteni, de percre pontos kiszállítást nem tudunk vállalni. A
legrövidebb teljesítés a megrendelés leadásától számított 3-5 órán belül oldható meg.
Kiemelt alkalmakkor (Nőnap, Anyák napja, nagyobb névnapok, stb.) a kézbesítés a
rendelés leadásától 7-8 óra, illetve azokon a napokon konkrét időpontra nem tudunk
teljesítést vállalni.

Weblapunkon szereplő csokrokat lehetőség szerint az egyes termékeknél található
képek alapján készítjük el. Amennyiben ez valamilyen okból nem lehetséges, a hiányzó
összetevőt hasonlóval pótoljuk, erről pedig tájékoztatjuk Önt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy
teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő
egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése
esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés
elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk,
ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem
kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott
elérhetőségeken.
Cégünk nem tehető felelőssé semmilyen technikai hibából adódó probléma esetén,
különös tekintettel a nyilvánvalóan tévesen szereplő információkra, mint esetlegesen a
megrendelt termék közismert piaci árától jelentősen eltérő, esetlegesen 0 vagy 1 Ft ár
megjelenítése.  Cégünk nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem
felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási
szándékától.
6. Rendelés menete
 A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
 Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt
termék darabszámát. “A tétel eltávolítása” gombra kattintva törölheti a kosár
tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség
módosítását követően kattintson a „Kosár frissítése” gombra.
 Válassza ki a szállítási módot
 Kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra
 Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már
regisztrálta magát, akkor be tud lépni.
 Az adatok megadását követően a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva
tudja elküldeni megrendelését. A megrendelés elküldését követen kollégáinkkal
történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
 A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap
a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
 A beérkezett megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, szükség esetén
egyeztetjük az adatokat.
Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon.
Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.
7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Fizetési lehetőségek
– személyesen átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával
– bankkártyával
– előre utalással bankszámlánkra
Személyes átvételre a Flores Virágüzletben van lehetőség (3526 Miskolc Bajcsy Zs. u.
2-4. Szinapark Földszint) előre egyeztetett időpontban. Rendelésének összeállítása
átlagosan 3 órát vesz igénybe.  Amennyiben ezt az átvételt választotta, kollégánk fel

fogja venni Önnel a kapcsolatot, amikor rendelése elkészült. Ebben az esetben külön
szállítási költség nem kerül felszámításra. A vásárlás összege készpénzben és
bankkártyával egyenlíthető ki.
A Vikvir Green Kft lehetőséget biztosít a megrendelése értékének előre történő
kiegyenlítésére, banki átutalással. A rendelés leadását követően kollégánk felveszi
Önnel a kapcsolatot. Bankszámlaszámunk:
12046119-01344389-00100007 (Raiffeisen Bank Zrt.)
A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a megrendeléséhez tartozó számlaszámot.
Az összeg beérkezését követően küldjük a megrendelt terméket, vagy értesítésünket
követően át tudja venni az üzletünkben.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője, és a visszaigazoló levél alapján
minden költséget tartalmaz.
Kérjük a rendelt terméket kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni és
esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a
terméket.
Sérülésnek nem minősülő állapotok: színbeli eltérés, méretbeli különbség, virág korához
köthető változás. Ezek a tényezők eltérhetnek a webáruházban feltüntetett képektől,
melynek tényét a látogató ezen nyilatkozat elfogadásával, a webáruházban történő
vásárlással elfogadja.
 Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A virág
egy gyorsan romló áru, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért
amennyiben a virágot átvették, úgy a terméket érintő reklamációnak, elállásnak helye
nincs.
Abban az esetben, ha a címzett a küldemény visszautasítja, és ez nem a termék, vagy a
szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt átvettnek tekintjük!
Személyes átvétel esetén a virágüzlet a megrendelt és elkészített csokrot, a
megrendelésben szereplő átvételi dátum után még 3 napig őrzi meg! A virág
romlandóságából kifolyólag a kifizetett, de 3 napon belül át nem vett megrendeléseket
selejtezzük és átvettnek tekintjük!
8. Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése a
Flores Virágüzlet nyitvatartási idejében történik. A csomagok kiszállítása a
szállítási opciók oldalon megadott lehetőségek alapján történik.
Amennyiben Ön rossz címet ad meg, vagy a címzett más címen tartózkodik – második,
harmadik szállításra van szükség – akkor a második, harmadik szállítás árát
kiszámlázzuk a megrendelőnek.
9. Házhoz szállítás díjszabása
A csomagok kiszállítása a szállítási opciók oldalon megadott árak alapján történik. 
10. Felhívás a termékek átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Át nem vett termék
esetén annak ismételt elkészítését (pl. virágcsokor kötése) csak az értékének előre
történő átutalását követően áll módunkban teljesíteni.
11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló
tájékoztató
Tekintettel arra a tényre, hogy a virágküldés speciális tevékenység, mivel maga a
termék (virág) minőségét rövid ideig őrzi meg, gyorsan romlandó, valamint az esetek
jelentős részében olyan átalakítást szenved el, amely után újbóli értékesítése
lehetetlenné, vagy nehézkessé válik, esetleg a terméket kifejezetten az Ön személyére
kellett szabni, kellékszavatosságról illetve termékszavatosságról jelen esetben nem
beszélhetünk. Virágtól eltérő, nem romlandó ingóság esetén a kellékszavatosság, illetve
a termékszavatosság igénye a jogszabályoknak megfelelően továbbra is felmerülhet.
11/1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Bella Fleur Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást
vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése
lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem
kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a
vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső
esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a
vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét,
hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl
kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő
egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye
érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a
terméket, illetve a szolgáltatást a Bella Fleur Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat
hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba
már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11/2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a 11/1. pontban
meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését
kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított
két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése
esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól,
ha bizonyítani tudja, hogy:
 a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
vagy
 a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
időpontjában nem volt felismerhető vagy
 a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt
termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval
szemben érvényesítheti.
11/3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön jótállási igényével?
Tekintettel arra, hogy maga a termék (virág) minőségét rövid ideig őrzi meg, gyorsan
romlandó, valamint az esetek jelentős részében olyan átalakítást szenved el, amely után

újbóli értékesítése lehetetlenné, vagy nehézkessé válik, esetleg a terméket kifejezetten
az Ön személyére kellett szabni, a Bella Fleur Kft. a termék átvételét követően jótállás
vállalására nem kötelezhető. A Bella Fleur Kft. jótállást kizárólag virágtól eltérő, nem
romlandó ingóság esetén vállal.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a 11/1. pontban
meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállás alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, nem rendeltetésszerű használat
következtében keletkezett.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt,
illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem
érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban
meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
12. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése
megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó
egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél
útján) az alábbi címre: 3526 Miskolc Szendrey u. 8. Ebből a célból felhasználhatja a
mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta
előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-
ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban
gyakorolta.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által
teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat
a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált,
legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A
visszatérítés során átutalásos vagy készpénzes fizetési módot alkalmazunk. A
visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön
nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe
venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási
nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A

határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A
termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért,
ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához
szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:


o Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható
pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
o Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján
egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
o Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
13. Adatkezelési nyilatkozat
A kleopatraviraga.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a Bella Fleur Kft. kezeli.
Adatvédelmi nyilvántartási szám: .
Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok
megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében,
hogy a megrendelések egymástól elkülöníthetőek legyenek, azok tartalma
beazonosítható legyen. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény
figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és
sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a
közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján
jár el.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges – megadandó adatok
 név
 e-mail cím
 telefonszám
 ország
 megye
 város
 irányítószám
 utca, házszám
 emelet, ajtó
 cégnév (opcionális)
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra
és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrációkor megadandó adatok
A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.
 név
 e-mail cím
 telefonszám

 ország
 megye
 város
 irányítószám
 utca, házszám
 emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra
és szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi
adatok kerülnek rögzítésre – tárolásra:
 eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés
állapota, megrendelt termékek listája)
 regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási
és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok
Statisztikai adatok
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai
célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Bella Fleur Kft. kizárólag
jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az
Bella Fleur Kft. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics
adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem
szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban
(Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak
részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a
webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a
felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A
cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves
kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig,
a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került
tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Bella Fleur Kft. a megrendelés
teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház
oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán
megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben
meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az
Bella Fleur Kft. e- mail címen vagy elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az
igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák
javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését
követően elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.
14. Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság postacím: 1530 Budapest, Pf.:
5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
15. Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári
törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével
elfogadja a Bella Fleur Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.
Jelen szerződést az alábbi linken éri el letölthető pdf formátumban:
https://drive.google.com/drive/folders/1hJqt2N0sVyH4MqeduBqiPoRZxlrb7IIE?usp=shari
ng
 
16. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
Elállási/felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Bella Fleur Kft 3526 Miskolc Szendrey u. 8.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás
nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt: